اتمام سومین دوره‌ی آنلاین دفتر حقوق ورزش اسپولگ

04 دی 1402
اتمام سومین دوره‌ی آنلاین دفتر حقوق ورزش اسپولگ

اتمام سومین دوره‌ی آنلاین دفتر حقوق ورزش اسپولگ


اولین دوره آنلاین آشنایی با حقوق فوتبال دفتر و آکادمی حقوق ورزش اسپولگ، با بیش از 10 ساعت تدریس توسط آقای دکتر وثوق احمدی و آقای اسکندری، طی 4 جلسه، با حضور 25 شرکت‌کننده از دانشجویان حقوق، کارآموزان، وکلا و افراد حقوقی شاغل در باشگاه‌های فوتبال به پایان رسید و شرکت‌کنندگان دوره پس از شرکت در آزمون نهایی، گواهی آنلاین شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد. در این دوره مباحث کاربردی حقوق فوتبال از جمله مباحث حقوقی نقل و انتقالات بین‌المللی در فوتبال و حل و فصل اختلافات مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برخی از آرای دیوان فوتبال فیفا و دیوان داوری ورزش بررسی شد.


دوره برگزار شده در آذر 1402، سومین دوره آنلاین حقوق ورزش اسپولگ است. پیش از این دوره، دو دوره پیشرفته آنلاین آشنایی با دیوان داوری ورزش (CAS) با تدریس آقای وثوق احمدی برگزار شده بود.


لازم به ذکر است که غیر از دوره‌های آنلاین، حدوداً دو سال است که دو دوره آفلاین مقدماتی، شامل دوره مقدماتی دیوان داوری ورزش و دوره مقدماتی آشنایی با فیفا در وبسایت اسپولگ قرار گرفته است که شرکت‌کنندگان بلافاصله پس از ثبت‌نام، به مباحث این دوره‌ها دسترسی پیدا کرده و میتوانند دوره‌ها را با سرعت مد نظر خودشان طی کنند.


امید است دوره‌های برگزار شده توسط دفتر و آکادمی حقوق ورزش اسپولگ، گامی مثبت در جهت آشنایی بیشتر با این حوزه جذاب و کاربردی باشد و در نتیجه آن، متخصصانی در حوزه حقوق ورزش و حقوق فوتبال پرورش پیدا کنند.


در خصوص دوره‌های آینده، در وبسایت و سوشیال مدیای اسپولگ از جمله کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام اسپولگ اطلاع رسانی خواهد شد.